(طراحی فواره و آبنما با بروزترین متد )

طراحی آبنما

 صفحه طراحی آبنما شرکت توسعه پردازان آب و هنر
راه های ارتباطی شرکت توسعه پردازان آب و هنر

​طراحی و تحقیقات مفهومی

3D و انیمیشن

طرح و ارائه 

مهندسی و تولید و کنترل کیفیت

نصب و راه اندازی

خدمات پس از فروش

​​مراحل طراحی آبنما

​​مراحل طراحی آبنما

​طراحی و تحقیقات مفهومی

با در خواست مشتری و با مشخص شدن مکان اجرای فواره و بحث و برسی در مورد پروژه ما میتوانیم پیش نویس طراحی فواره را آغاز کنیم.در این مرحله تعیین نازل ها و بازی های آب و نور،تاثیرات نور پردازی،مناطق ریزش آب،اثرات باد،نمایش روز و شب و خطوط دید مدنظر قرار می گیرد.حال زمان آن است که حیرت آور ترین نظرات به سرعت عملی شود وراههای جایگزین روی میز قرار گیرد.

3D و انیمیشن

​با کمک آخرین تکنولوژی 3D و نرم افزار شبیه سازی تصاویر یا فیلم واقعی فوق العاده ای از فواره و محیط پیرامون خلق می کنیم.در این مقطع مشتری میتواند فواره مورد نظر خود را ببیند و تنظیمات نهایی انجام شود.

طرح و ارائه 

طرح دقیق و ارائه کامل برآورد هزینه ها به همراه تصاویر و اطلاعات تهیه و ارسال می شود یا به صورت حضوری به مشتری ارائه می گردد.

مهندسی و تولید و کنترل کیفیت

بعد از تایید طرح فواره،نقشه های مکانیکی از زیر ساخت های فواره و سیستم ها و تجهیزات،موتور خانه و غیره رسم می شوند.در این هنگام تولید محصولات توسط دستگاه های CNC و غیره آغاز می گردد تا در اسرع وقت و در موعد مقرر حاضر گردند.همزمان با تولید،کنترول کیفیت برای ایمنی و کارایی دقیق انجام می شود.

نصب و راه اندازی

تیم نصب و راه اندازی سیستم ها و تجهیزات فواره را به صورت حرفه ای نصب می کند و همیشه سهولت تعمیر و نگهداری و ایمنی را در نظر دارند.بعد از نصب صحیح و دقیق،راه اندازی و تنظیم دقیق جریان آب و دیگر تنظیمات انجام میگردد.هیچکس محل را ترک نمی کند تا اینکه فواره همان طور که طراحی شده عمل کند  و رضایت مشتری جلب شود.

خدمات پس از فروش

برای ماندگاری هرچه بیشتر فواره ها تیم ما اقدام به آموزش های استاندارد برای نگهداری  به بهره بردار می نماید و چنانچه به هر دلیلی مشکلی بروز پیدا کند ما برای رفع آن در اسرع وقت به شما کمک می کنیم.